Pasibeldus gražiam, saulėtam pavasariui, sugrįžus pirmiesiems paukščiams, spec. pedagogė V. Gegieckienė, bibliotekininkė K. Smailienė ir mok. padėjėja V. Lelienė kovo 22–23 dienomis pakvietė 1–4 klasių mokinukų komandą dalyvauti integruotose projekto „Pasakų kraitelė“ veiklose.

Projekto tikslas: ugdyti 1–4 klasių SUP mokinių komunikavimo ir kūrybiškumo kompetencijas, organizuojant projektines integruotas veiklas skatinančias skaityti.

Kovo 22 dieną per 6 pamoką mokiniai buvo supažindinti susipažinti su būsimomis veiklomis. Vėliau klausėsi įgarsintas pasakas „Švarūs paukščiai“ ir „Paukščių garsai“. Išklausę pasakas, jas analizavo ir dalyvavo pateiktose kūrybinėse veiklose. Atsisveikinant projekto vadovės paskyrė smagias namų darbų užduotis: pasiklausyti gamtoje girdimų paukščių garsų.

Susirinkus kovo 23 d. visų pirma aptarėm namų darbus. Vaikai su dideliu džiaugsmu pasakojo ir bandė atkartoti girdėtų paukščių garsus. Tuomet išklausydami įrašą „Lietuvos paukščių garsai“ pasitikrinom ar tikrai pažįstame paukščių balsus. Vėliau iš pateiktų „paruoštukų“ mokiniai sudėliojo rišlią pasaką bei pasigamino vieno lapo knygelę „Paukščio dovanos“ ir raiškiai ją perskaitė.

Šio projekto dėka, vaikai patyrė daug teigiamų emocijų, tobulino pažinimo, komunikavimo bei kūrybiškumo kompetencijas. Po veiklų, vaikai išreiškė norą, kad tokių praktinių ir kūrybinių popiečių vyktų dažniau, o vadovėms liko tik pažadėti, kad būtinai dar susitiksim.

 Projekto vadovės

8 2

2 2 kopija 3 3 kopija 5 2 kopija

4 2 kopija 6 2 kopija

1 3 kopija