Gruodžio 13–17 dienomis Svalios progimnazijos 5–7 klasių mokiniams buvo organizuojamas vienas iš šiuolaikiškiausių ugdymo būdų – STEAM ugdymas – integralus, orientuotas į tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą, kreipiantis didelį dėmesį į mokinių gebėjimų ugdymą:
S (ang. Sciense) – gamtos mokslų (biologija, chemija, fizika, jūrų biologija, aplinkotyra, geologija);
T (ang. Technology) – technologijų (kompiuterių ir informacinės sistemos, žaidimų kūrimas, programavimas, internetiniai ir programinės įrangos sprendimai, 3D modeliavimas);
Python programavimo kalba parašyta programa piramitės sienų plotui apskaičiuoti
Suvesti duomenys ir gautas rezultatas
E (ang. Engineering) – inžinerijos (chemijos inžinerija, civilinė inžinerija, kompiuterių inžinerija, elektros (elektronikos) inžinerija, mechanikos inžinerija, kt. inžinerinės sritys);
A (ang. Arts) – menų (įvairiapusis kūrybinis procesas, meno formų integracija į kasdieninį ugdymo procesą);
M (ang. Mathematics) – matematikos (matematika, statistika) kontekste.
STEAM veiklų rezultatas – eglutė, kuri buvo įžiebta prieš pat gražiausią metų šventę – šventas Kalėdas. Visą savaitę mokiniai nuoširdžiai karpė, klijavo, skaičiavo, jungė, kūrė, programavo, kad pradžiugintų visus galutiniu rezultatu. Vaikai braižė, karpė ir konstravo trikampes, keturkampes piramidės, jas puošė, paversdami puošniomis eglutėmis. Matematinėmis formulėmis skaičiavo jų paviršiaus plotą, Python kalba kūrė programas paviršiaus plotams apskaičiuoti, aiškinosi elektros grandinės sujungimo būdus, praktiškai jungė laidus, lemputes, o mikrokompiuteriuku suprogramavo grandinės žybsėjimą.
Džiaugiamės mokinių darbštumu, kruopštumu ir išradingumu. Dėkojame STEAM dalykų mokytojoms už bendradarbiavimą.
IT mokytojos