Domimės, skaitome ir matome kitose mokyklose hibridinį mokymosi variantą, kuomet lygiagrečiai derinami skirtingi mokymo būdai, t.y. per pamoką dalis mokinių mokosi kontaktiniu būdu mokykloje, o kita dalis - nuotoliniu būdu namuose. Dalyvavome ir hibridinės klasės pristatyme.

Mes sugalvojome, kaip naudojant minimalius papildomus įrenginius natūraliai įtraukti į ugdymo procesą vaikus, esančius tiek namuose, tiek klasėje. Progimnazijos pradinukai, kurie negali atvykti į mokyklą, jau dabar mokosi ir dirba kartu su savo bendraklasiais. Šypsena, džiaugsmas ir spindinčios vaikų akys rodo, kad jiems tai yra labai reikalinga ir svarbu. Tai ne ateitis, tai dabartis - būti ir mokytis kartu su visais.

Mes labai laukiam savo mokykloje tikros, profesionalios hibridinės klasės. Suprantame, kad ir mokyklos administracija, ir savivaldybė ieško būdų, kaip padėti mūsų vaikams, kurie negali pasiekti mokyklos ir dirbti kartu su savo bendraamžiais. Laukiame ir tikimės, kad bendromis mokyklos administracijos ir rajono savivaldybės pastangomis greitai ir mūsų mokyklą įgis hibridinių klasių, kurios suteiks galimybę lavintis profesionaliai.

 Pradinio ugdymo mokytojos